Details

Opdrachtgever
Winel Group B.v.

Communicatie doel
Promotievideo Winel en Staalart met de focus op productie in eigen huis

Omschrijving
Promotievideo

Resultaat
Moderne promotievideo die wordt ingezet bij verkoopgesprekken en online

Winel

De doelstelling van de company movie van Winel industry group is het vergroten van de naamsbekendheid en het uitstralen van de hoge kwaliteit van dienstverlening. Daarnaast ondersteund de video om in contact te komen met nieuwe potentiƫle klanten.

De video benadrukt dat het gehele productieproces door Winel en Staalart in eigen huis wordt uitgevoerd. De doelgroep bestaat uit bedrijven die zich bevinden in de scheepvaart en maritieme sector. Denk hierbij aan scheepswerven, overheden en rederijen.

De moderne promotievideo wordt op dit moment vertoond op de website van Winel BV. Daarnaast wordt de video gebruikt bij sales presentaties van dealers en beurzen.

De kunst is om alle nodige informatie over te brengen aan de kijker en tegelijkertijd ervoor te waken dat de video aantrekkelijk blijft om naar te kijken. Bedrijfsbeeld zorgde voor de juiste menustructuur binnen de huisstijl guidelines van Vermillion.

De video is geproduceerd in twee talen en wordt op dit moment dagelijks ingezet op de diverse terreinen van Vermillion Energy.

Informatie aanvragen?

Laat je terugbellen!

Informatie aanvragen

Benieuwd naar de kosten?

Reken het hier uit!

U ontvangt binnen 1 werkdag van ons de kosten per e-mail

7 misverstanden bij het maken van een poortinstructievideo

Vul onderstaande gegevens in en ontvang de whitepaper!

Whitepaper aanvraag