Blog

Zo behaal jij eenvoudig je communicatiedoelstellingen

Hoe staat het met jouw communicatiedoelstellingen? Hebben ze de afgelopen periode het gewenste resultaat behaald? Of hebben ze nog een boost nodig? De afgelopen periode hebben we veel bedrijven mogen helpen met het behalen van hun communicatiedoelstellingen, zoals meer verkeer naar een website genereren of een (veiligheids)boodschap overbrengen in een bedrijfsvideo. Wil jij je medewerkers overtuigen van het belang van veilig werken of wil je weten hoe je eenvoudig potentiële klanten naar je website kunt trekken? Lees dan vooral verder!

Zo scoor je in een handomdraai nieuwe klanten

Marketing is belangrijk voor je imago. Met marketing kun je je klanten laten zien waar je als bedrijf voor staat, wat je doet en wie je bent. Hier zijn talloze opties voor, zoals je website, een flyer of je social media kanalen. Maar heb je wel een nagedacht over een professionele video advertenties op social media? Een knallende advertentie kan dienen als visitekaartje, maar ook als marketing middel.

Voor Europass Nederland (onderdeel van DUO) ontwikkelden we een social media campagne, met als doel het aantal gecreëerde profielen op Europass.nl verhogen. Om deze doelstelling te bereiken hebben we diverse campagne video’s ontwikkeld. Met behulp van social advertising hebben we de video’s op meerdere kanalen ingezet, met mooie resultaten:

Versterk jouw merk

Heb je ooit gehoord van de term branding? Branding is een middel om jezelf te onderscheiden van andere organisaties. Bijvoorbeeld met een brandvideo. In een brandvideo zet je je bedrijf neer zoals het is, of zoals je wilt dat het wordt. Je brengt het bedrijfsgevoel over en onderscheid je met jouw unieke ‘brand’ of merk van de concurrentie.

Voor Alteqo ontwikkelden een brandvideo waarin we hun unieke merkverhaal wordt uitgelicht. 

Veilig werken dankzij de kracht van video

Veiligheids- en gedragsregels worden binnen een organisatie ingezet om een veilige werkomgeving te creëren voor medewerkers, bezoekers of contractors. Een HSE Specialist of Veiligheidskundige is verantwoordelijk voor de praktische vertaling van deze regels. Een flinke uitdaging, want hoe zorg je ervoor dat iedereen binnen de organisatie overtuigd wordt van het belang van veilig werken?

Het creëren van draagvlak binnen een organisatie met veel mensen en meningen is een flinke kluif. In deze whitepaper vertellen wij je hoe je op een laagdrempelige manier video in kunt zetten om medewerkers, bezoekers en contractors te informeren, amuseren en overtuigen van het belang van de veiligheid binnen jouw organisatie.

Situatie gewijzigd? Geen paniek

Heb jij een poortinstructievideo of een promotievideo laten ontwikkelen en is er wat veranderd aan de situatie? Denk bijvoorbeeld aan een wijziging in de huisstijl, veranderingen op het terrein of een nieuwe regelgeving.

Omdat een video is opgebouwd uit verschillende scenes kunnen wij hier eenvoudig aanpassingen in aanbrengen. Hoe werkt het: We bespreken van tevoren welke veranderingen er doorgevoerd moeten worden. We pakken de juiste spullen en springen in onze bus. Vervolgens rijden naar de locatie en nemen de nieuwe scenes op. Deze voegen we toe aan de huidige video en sturen je de nieuwe versie toe. Zo is jouw informatie weer up-to-date en kun je doelgroep weer op de juiste manier informeren. 

Aan deze projecten hebben we gewerkt

Voor Harryvan Interieurbouw maakten een medewerkers video, waarin we lieten zien hoe het is om bij Harryvan te werken en hoe het er achter de schermen aan toe gaat. 

Voor Europass Nederland, onderdeel van DUO, hebben we een reeks video advertenties ontwikkeld en hielpen we met de inrichting van de social media campagne.

Meer weten?

Benieuwd naar de mogelijkheden of even sparren? Neem dan contact met ons op, wij denken graag met je mee! 

Meer nieuws van Bedrijfsbeeld

Zo behaal jij eenvoudig je communicatiedoelstellingen

Zo behaal jij eenvoudig je communicatiedoelstellingen

Hoe staat het met jouw communicatiedoelstellingen? Hebben ze de afgelopen periode het gewenste resultaat behaald? Of hebben ze nog een…
De kracht van video in tijden van corona

De kracht van video in tijden van corona

#Dekrachtvanvideo in tijden van corona Door het coronavirus leven we inmiddels al bijna een jaar in een online wereld. Trainingen…
Digitalisering en veiligheid, gaat dat samen?

Digitalisering en veiligheid, gaat dat samen?

Digitalisering en veiligheid, gaat dat samen? Op de werkvloer willen we zorgen dat iedereen het werk goed verlaat en veilig…

Informatie aanvragen?

Laat je terugbellen!

Poortinstructievideo

Profiteer nu van onze tijdelijke actie!

6 redenen waarom jij video zou moeten inzetten

Vul onderstaande gegevens in en ontvang de whitepaper!

Benieuwd naar de kosten?

Reken het hier uit!

U ontvangt binnen 1 werkdag van ons de kosten per e-mail

7 misverstanden bij het maken van een poortinstructievideo

Vul onderstaande gegevens in en ontvang de whitepaper!